Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.10.2020 13:58 Publikacja: 19.10.2020 13:58
Foto: Adobe Stock
Jak wynika z raportu firmy ExpertSender 70 proc. nie ufa lub nie ma zdania na temat reklam w Internecie. Wśród różnych form najlepiej postrzegane są spersonalizowane komunikaty - wskazało je 74 proc. 43 proc. z kolei woli otrzymywać informacje o produktach z mediów społecznościowych, a 23 proc. przez e-maili. Najbardziej nie odpowiadają im pop-upy, czyli wyskakujące okna z reklamami - wskazał je co trzeci.
W efekcie sklepy internetowe w coraz szerszym stopniu wykorzystują personalizację oferty i komunikacji w swoich działaniach sprzedażowych w sieci. Wyższa efektywność tego typu działań potwierdzają badania - 70 proc. kupujących w internecie stwierdziło, że dostosowana do ich potrzeb oferta pomaga podjąć decyzję o zakupie. 74 proc. badanych stwierdziło, że chce otrzymywać przygotowaną pod kątem ich preferencji komunikację. Równocześnie tylko ponad połowa ankietowanych stwierdziła, że zgadza się na profilowanie. Terminem tym określane są działania, które pozwalają w zautomatyzowany sposób dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas