Więcej cyfrowych czytelników i pieniędzy z reklam

Szybko przybywa czytelników. Coraz więcej przychodów reklamowych pochodzi z internetu i e-wydań.

Publikacja: 09.03.2015 21:00

Szybko przybywa cyfrowych czytelników. Wpływy z reklam łagodzą spadki przychodów z ogłoszeń w papier

Szybko przybywa cyfrowych czytelników. Wpływy z reklam łagodzą spadki przychodów z ogłoszeń w papierowych wydaniach.

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala

W niemieckiej grupie mediowej Axel Springer wpływy z cyfrowych mediów po raz pierwszy stanowiły w 2014 r. więcej niż połowę wszystkich przychodów sięgających w tym koncernie ponad 3 mld euro.

– Z wyliczeń wynika, że 72,1 proc. naszego zysku EBITDA (przed opodatkowaniem i amortyzacją – red.) przyniosła działalność online. A 74,5 proc. wpływów reklamowych to efekt działań marketingowych związanych z produktami cyfrowymi – podał Mathias Doepfner, prezes grupy, przy okazji podsumowywania wyników finansowych za ubiegły rok.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama