Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 09.03.2015 21:00 Publikacja: 09.03.2015 21:00
Szybko przybywa cyfrowych czytelników. Wpływy z reklam łagodzą spadki przychodów z ogłoszeń w papierowych wydaniach.
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala Waldemar Kompala
W niemieckiej grupie mediowej Axel Springer wpływy z cyfrowych mediów po raz pierwszy stanowiły w 2014 r. więcej niż połowę wszystkich przychodów sięgających w tym koncernie ponad 3 mld euro.
– Z wyliczeń wynika, że 72,1 proc. naszego zysku EBITDA (przed opodatkowaniem i amortyzacją – red.) przyniosła działalność online. A 74,5 proc. wpływów reklamowych to efekt działań marketingowych związanych z produktami cyfrowymi – podał Mathias Doepfner, prezes grupy, przy okazji podsumowywania wyników finansowych za ubiegły rok.
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas