Reklama
Rozwiń
Reklama

Słabe wykorzystanie billboardów przed wyborami prezydenckimi

Tak dalece nieprofesjonalnych kampanii nie widziałem od początku wolnej Polski – komentuje szef organizacji zrzeszającej firmy z branży outdoorowej.

Aktualizacja: 22.04.2015 16:28 Publikacja: 22.04.2015 15:44

Jeden z bilboardów Bronisława Komorowskiego w Warszawie. Nie ma na nim informacji, kto go sfinansowa

Jeden z bilboardów Bronisława Komorowskiego w Warszawie. Nie ma na nim informacji, kto go sfinansował

Foto: rp.pl, Paweł Majewski pmaj Paweł Majewski

W I kwartale wydatki na reklamę zewnętrzną oraz tranzytową (czyli m.in. ogłoszenia w metrze i na miejskich autobusach) sięgnęły 97,7 mln zł. Na reklamę na nośnikach outdoorowych firmy wydały w tym czasie 94, 2 mln zł – o 3,5 proc więcej niż przed rokiem. Na reklamę tranzytową wydano 3,6 mln zł , czyli 3,8 proc. wszystkich nakładów na reklamę zewnętrzną w kraju. Według Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, która co kwartał przygotowuje raport o wielkości nakładów na reklamę outdoorową, w ciągu najbliższych pięciu lat reklam zewnętrzna „stanie się bardziej dostępna i atrakcyjna dla tych sektorów, które obecnie koncentrują się prawie wyłącznie na reklamie w rozgłośniach telewizyjnych".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama