27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Tak wynika z badania domu mediowego MEC. A 15 proc. osób, które odbierają dziś tylko bezpłatną naziemną telewizję jest skłonnych kupić abonament kablówki lub platformy satelitarnej.

Publikacja: 18.12.2015 08:20

27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak

Klienci płatnej telewizji najczęściej rozważają rezygnację z niej, bo jest ich zdaniem za droga. Uważa tak 60 proc. przymierzających się do „odcięcia kabla" klientów kablówek oraz aż 74 proc. takich klientów platform satelitarnych. Pozostałe powody, dla których abonenci kablówek chcą zrezygnować z usługi to: za mało ciekawych programów (24 proc. wskazań) i mała częstotliwość korzystania z telewizji (20 proc.). Klienci platform najczęściej wspominają o tym, że mają już ciekawą alternatywę w postaci rozwijającej się darmowej telewizji naziemnej (25 proc. wskazań) oraz że w telewizji nie ma ciekawych programów (20 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem