Reklama
Rozwiń

27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Tak wynika z badania domu mediowego MEC. A 15 proc. osób, które odbierają dziś tylko bezpłatną naziemną telewizję jest skłonnych kupić abonament kablówki lub platformy satelitarnej.

Publikacja: 18.12.2015 08:20

27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak

Klienci płatnej telewizji najczęściej rozważają rezygnację z niej, bo jest ich zdaniem za droga. Uważa tak 60 proc. przymierzających się do „odcięcia kabla" klientów kablówek oraz aż 74 proc. takich klientów platform satelitarnych. Pozostałe powody, dla których abonenci kablówek chcą zrezygnować z usługi to: za mało ciekawych programów (24 proc. wskazań) i mała częstotliwość korzystania z telewizji (20 proc.). Klienci platform najczęściej wspominają o tym, że mają już ciekawą alternatywę w postaci rozwijającej się darmowej telewizji naziemnej (25 proc. wskazań) oraz że w telewizji nie ma ciekawych programów (20 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji