Reklama
Rozwiń
Reklama

27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Tak wynika z badania domu mediowego MEC. A 15 proc. osób, które odbierają dziś tylko bezpłatną naziemną telewizję jest skłonnych kupić abonament kablówki lub platformy satelitarnej.

Publikacja: 18.12.2015 08:20

27 proc. klientów płatnej TV myśli o rezygnacji

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak

Klienci płatnej telewizji najczęściej rozważają rezygnację z niej, bo jest ich zdaniem za droga. Uważa tak 60 proc. przymierzających się do „odcięcia kabla" klientów kablówek oraz aż 74 proc. takich klientów platform satelitarnych. Pozostałe powody, dla których abonenci kablówek chcą zrezygnować z usługi to: za mało ciekawych programów (24 proc. wskazań) i mała częstotliwość korzystania z telewizji (20 proc.). Klienci platform najczęściej wspominają o tym, że mają już ciekawą alternatywę w postaci rozwijającej się darmowej telewizji naziemnej (25 proc. wskazań) oraz że w telewizji nie ma ciekawych programów (20 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama