Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.12.2015 08:20 Publikacja: 18.12.2015 08:20
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak
Klienci płatnej telewizji najczęściej rozważają rezygnację z niej, bo jest ich zdaniem za droga. Uważa tak 60 proc. przymierzających się do „odcięcia kabla" klientów kablówek oraz aż 74 proc. takich klientów platform satelitarnych. Pozostałe powody, dla których abonenci kablówek chcą zrezygnować z usługi to: za mało ciekawych programów (24 proc. wskazań) i mała częstotliwość korzystania z telewizji (20 proc.). Klienci platform najczęściej wspominają o tym, że mają już ciekawą alternatywę w postaci rozwijającej się darmowej telewizji naziemnej (25 proc. wskazań) oraz że w telewizji nie ma ciekawych programów (20 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas