Aktualizacja: 18.12.2015 08:20 Publikacja: 18.12.2015 08:20
Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak
Klienci płatnej telewizji najczęściej rozważają rezygnację z niej, bo jest ich zdaniem za droga. Uważa tak 60 proc. przymierzających się do „odcięcia kabla" klientów kablówek oraz aż 74 proc. takich klientów platform satelitarnych. Pozostałe powody, dla których abonenci kablówek chcą zrezygnować z usługi to: za mało ciekawych programów (24 proc. wskazań) i mała częstotliwość korzystania z telewizji (20 proc.). Klienci platform najczęściej wspominają o tym, że mają już ciekawą alternatywę w postaci rozwijającej się darmowej telewizji naziemnej (25 proc. wskazań) oraz że w telewizji nie ma ciekawych programów (20 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas