Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.08.2025 21:27 Publikacja: 04.01.2024 16:42
Foto: Republika/mat.pras.
- mBank zdecydowanie nie zgadza się z poglądami głoszonymi na antenie TV Republika i sprzeciwia się mowie nienawiści - pisze zastępca rzecznika mBanku Piotr Rutkowski w serwisie X.
Ogromna fala krytyki spadła na stację po słowach najpierw Jana Pietrzaka, a później Marka Króla. "Obecność reklam w tej stacji to efekt błędu domu mediowego, który kupuje w naszym imieniu czas antenowy. Wstrzymaliśmy publikację kolejnych spotów w TV Republika” - czytamy we wpisie, który podano na oficjalnym profilu banku w serwisie X.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas