Serwisy Gremi Media, RP.pl i Parkiet.com, w rok podwoiły liczbę użytkowników

Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w czerwcu bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 6,2 miliona, co stanowi aż +97 proc. wzrost w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt intensywnych inwestycji i działań cyfryzacyjnych Grupy, które przyczyniły się do wzrostu dynamiki, zachowując jednocześnie wysoką jakość treści.

Publikacja: 03.07.2023 16:15

Serwisy Gremi Media, RP.pl i Parkiet.com, w rok podwoiły liczbę użytkowników

Foto: Gremi Media SA

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +97 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 6,2 miliona w czerwcu 2023 roku w porównaniu do 3,2 miliona w czerwcu 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +122 proc. (3,1 mln).

W czerwcu 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 28,4 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +88 proc. w porównaniu do 15,1 miliona odsłon z czerwca 2022 roku.

Gremi Media SA

- Wyniki czerwca pokazują jaki potencjał mają nasze marki. Dwukrotny wzrost zasięgu rok, do roku w miesiącu w którym sezonowo powinniśmy być najniżej jest ogromnym sukcesem. Co najważniejsze, to dowód, że nasze inwestycje idą w dobrym kierunku - komentuje Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media od czerwca 2022 roku.

Analizując wyniki Grupy, nie sposób nie zauważyć osiągnięć domeny rp.pl, która w czerwcu 2023 roku odwiedziło aż 6 milionów użytkowników. To stanowi imponujący wzrost na poziomie +112 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Jednocześnie, serwis rp.pl odniósł sukces, zajmując prestiżowe trzecie miejsce wśród największych domen komercyjnych w kategorii biznes, finanse, prawo, obok money.pl i businessinsider.com.pl. To jasno potwierdza pozycję Grupy jako istotnego gracza na rynku informacyjnym w obszarze biznesu, finansów i prawa.

Dodatkowo, Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej "Informacje i publicystyka". Dzięki systematycznemu wzrostowi, Grupa awansowała na przestrzeni ostatniego roku o 28 pozycji i w czerwcu 2023 roku znalazła się w pierwszej dwudziestce, osiągając 2,4 miliona RU. Jest to wynik prawie trzykrotnie wyższy niż wartość z czerwca 2022 roku.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport” oraz „Historia Uważam Rze”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com, historia.uwazamrze.pl oraz serwisy branżowe, m.in.: regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, sukces.rp.pl, pieniądze.rp.pl czy edukacja.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o. 

Liczba realnych użytkowników serwisów Grupy dynamicznie wzrosła o +97 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, przekraczając 6,2 miliona w czerwcu 2023 roku w porównaniu do 3,2 miliona w czerwcu 2022 roku. Wzrost jest przede wszystkim zauważalny na platformie mobilnej, której dynamika w tym okresie wynosi +122 proc. (3,1 mln).

W czerwcu 2023 roku serwisy Gremi Media odnotowały blisko 28,4 miliona odsłon, co stanowi wzrost o +88 proc. w porównaniu do 15,1 miliona odsłon z czerwca 2022 roku.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady