Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.03.2016 21:00 Publikacja: 08.03.2016 21:00
Rynek smart tv wychodzi już z fazy powijaków. Z danych NPD Display Search wynika, że w tym roku globalnie telewizorów smart sprzeda się już 140 mln. Frost&Sullivan mówi nawet o ponad 200 mln sztuk.
W Polsce lider sprzedaży takich urządzeń, Samsung, także obserwuje szybki wzrost użycia smart TV. – Już ponad 65 proc. nowych telewizorów i odtwarzaczy blu-ray wyposażonych w funkcje smart jest podłączanych do internetu. W grudniu 2015 r. przekroczyliśmy próg miliona użytkowników miesięcznie, a w ciągu ostatnich sześciu miesięcy (sierpień–styczeń) ich liczba wzrosła o ponad jedną czwartą. Pierwsze miesiące nowego roku przyniosły dalszy wzrost i spodziewamy się, że w najbliższym czasie osiągniemy tygodniowo milion użytkowników naszej platformy smart TV – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Już w sobotę, 31 maja o godzinie 20.00, zadebiutuje nowy podcast „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o geopolityce”. To p...
„Rzeczpospolita Podróże”, magazyn pełen reportaży, zdjęć, ciekawostek turystycznych i wskazówek, które miejsca...
Wojciech Szymczyk został nowym prezesem zarządu spółki e-Kiosk. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawłowskieg...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas