Reklama

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

W I kw. sprzedaż polskiej muzyki rosła szybciej niż rynek. Producenci chcą, by przekładało się to na jej popularność w lokalach usługowych i rozrywkowych.

Publikacja: 31.05.2016 21:00

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

Foto: 123RF

Według Związku Producentów Audio-Video w I kwartale detaliczna wartość sprzedanych nośników z muzyką w Polsce wzrosła rok do roku o 20,81 proc., do 64 mln zł.

– Duży wzrost notuje przede wszystkim katalog polski. Rodzimy repertuar wzrósł w porównaniu z I kwartałem 2015 r. o 42 proc. i stanowi już 41,78 proc. udziału w rynku muzycznym – podaje ZPAV. W ub.r. aż 68 proc. naszego rynku należało jeszcze do artystów zagranicznych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama