Reklama
Rozwiń

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

W I kw. sprzedaż polskiej muzyki rosła szybciej niż rynek. Producenci chcą, by przekładało się to na jej popularność w lokalach usługowych i rozrywkowych.

Publikacja: 31.05.2016 21:00

ZPAV zachęci media i lokale do polskiej muzyki

Foto: 123RF

Według Związku Producentów Audio-Video w I kwartale detaliczna wartość sprzedanych nośników z muzyką w Polsce wzrosła rok do roku o 20,81 proc., do 64 mln zł.

– Duży wzrost notuje przede wszystkim katalog polski. Rodzimy repertuar wzrósł w porównaniu z I kwartałem 2015 r. o 42 proc. i stanowi już 41,78 proc. udziału w rynku muzycznym – podaje ZPAV. W ub.r. aż 68 proc. naszego rynku należało jeszcze do artystów zagranicznych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama