Reklama
Rozwiń
Reklama

Laury dla najlepszych reklam

Tryumfowały kampanie producenta sprzętu turystycznego Rei i... „House of cards”. Polacy wrócą z czterema nagrodami.

Aktualizacja: 26.06.2016 15:43 Publikacja: 26.06.2016 14:08

Laury dla najlepszych reklam

Foto: materiały prasowe

Najbardziej prestiżową nagrodę tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions, grand prix w kategorii Titanium, zdobyła akcja producenta sprzętu turystycznego Rei. Tytanowe Lwy co roku dostają prace, które, zdaniem jurorów, ustalają nowe rynkowe trendy.

W tzw. Czarny Piątek, kiedy sklepy w USA są oblężone przez klientów polujących na rabaty, Rei zamknęło sklepy, dając pracownikom i klientom wolny dzień, by eksplorowali świat, zgodnie z ideą przyświecającą marce. Kampania wymyślona przez amerykańską agencję Venables Bell& Partners zachwyciła jurorów. – To był niezwykle odważny pomysł. Ideał to stan, w którym nie da się rozróżnić, gdzie kończy się reklama, a zaczyna marka sama w sobie – ocenił magazynowi „AdAge" John Hegarty z Bartle Bogle Hegarty, który szefował jury w kategorii Titanium.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama