Rekordowe widownie Euro nie pomogą TVP. Zyskują TVN i Polsat

Wśród największych kanałów pierwsze półrocze do udanych mogą zaliczyć TVN i Polsat. Słabnie za to kondycja głównych stacji TVP, zwłaszcza TVP 2.

Aktualizacja: 05.07.2016 06:58 Publikacja: 04.07.2016 19:53

Widownia ćwierćfinałowego meczu Polska–Portugalia okazała się najwyższą w historii badań telemetrycznych w kraju. Według firmy Nielsen Audience Measurement spotkanie oglądało (nie wliczając pubów, restauracji i stref kibica) prawie 16 mln ludzi.

– Szczyt oglądalności nastąpił pod koniec drugiej połowy spotkania. Wtedy przed telewizorami zasiadało 17 mln Polaków – komentuje Paweł Bronisz, menedżer ds. kampanii wieloekranowych w agencji Starcom. Jak podliczyli jej eksperci, z reklam przy tym meczu TVP mogła zainkasować netto 3,2 mln zł, a Polsat 5,8 mln zł.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku