Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Dokładną liczbę sprzedanych pakietów dostępu do meczów Euro 2016 zna tylko Polsat. Z naszych informacji wynika, że mogło ich być nawet 600 tys.

Publikacja: 17.07.2016 19:12

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Foto: 123RF

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", za jeden dostęp do pakietu kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD Grupa Polsat inkasowała od operatorów płatnych telewizji 75 zł. Polsat nie podaje, ile pakietów udało mu się sprzedać. Na początku mistrzostw media podawały, że mogło to być ok. 400 tys. Z najnowszych informacji „Rzeczpospolitej" wynika jednak, że sprzedaż poszła jeszcze lepiej i aktualne nieoficjalne szacunki mówią już o 600 tys. To oznacza, że firma Zygmunta Solorza-Żaka mogła mieć z samej sprzedaży pakietów ok. 45 mln zł przychodów. A to więcej, niż wyniosły jej wpływy z reklam wokół relacji z meczów Euro 2016 (Starcom oszacował je na 37,7 mln zł).

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku