Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Dokładną liczbę sprzedanych pakietów dostępu do meczów Euro 2016 zna tylko Polsat. Z naszych informacji wynika, że mogło ich być nawet 600 tys.

Publikacja: 17.07.2016 19:12

Kibice mogli kupić nawet 600 tys. pakietów Euro

Foto: 123RF

Jak ustaliła „Rzeczpospolita", za jeden dostęp do pakietu kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD Grupa Polsat inkasowała od operatorów płatnych telewizji 75 zł. Polsat nie podaje, ile pakietów udało mu się sprzedać. Na początku mistrzostw media podawały, że mogło to być ok. 400 tys. Z najnowszych informacji „Rzeczpospolitej" wynika jednak, że sprzedaż poszła jeszcze lepiej i aktualne nieoficjalne szacunki mówią już o 600 tys. To oznacza, że firma Zygmunta Solorza-Żaka mogła mieć z samej sprzedaży pakietów ok. 45 mln zł przychodów. A to więcej, niż wyniosły jej wpływy z reklam wokół relacji z meczów Euro 2016 (Starcom oszacował je na 37,7 mln zł).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama