Aktualizacja: 08.08.2017 21:26 Publikacja: 08.08.2017 20:27
Foto: Fotolia
Do 3,22 mln gospodarstw domowych dociera już UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w Polsce należący do grupy Liberty Global. To oznacza, że w kwartał w zasięgu sieci przedsiębiorstwa znalazło się dodatkowe 40 tys. domów.
UPC nie ujawnia, ilu abonentów ma w nowych lokalizacjach. Mimo dość szybkiego jak na poczynania konkurencji wzrostu zasięgu technicznego sieci operator nie powiększa liczby abonentów. W II kw. 2017 r. odnotował nieznaczny ich odpływ (o 1,3 tys.) i miał w czerwcu 1,43 mln abonentów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas