V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Poświęcanie uwagi swoim klientom to jedno z najważniejszych zadań stojących przed firmami, szczególnie w komunikacji marketingowej. Konferencja Marketing Progress stawia klienta w centrum uwagi.

Publikacja: 27.09.2017 16:51

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.

W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.

Uczestnicy konferencji, jako pierwsi, poznają też wyniki najnowszego badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce. Badanie dotyczyło zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Dane z tego badania z pewnością poszerzą wiedzę.

Oprócz prelekcji, Marketing Progress, to także warsztaty pozwalające w praktyce zdobywać wiedzę i umiejętności. Wybierać można spośród wielu warsztatów o zróżnicowanej, klientocentrycznej, tematyce – user experience, content marketing czy client service.

Wśród prelegentów znajdują się Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata Meble), Karolina Karolczak (Sodexo Polska) czy Sebastian Umiński (3M) oraz wielu innych ekspertów i praktyków.

Patronem wydarzenia jest „Rzeczpospolita”.

 

Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.

W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście