Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.09.2017 16:51 Publikacja: 27.09.2017 16:51
Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.
W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas