Reklama

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Poświęcanie uwagi swoim klientom to jedno z najważniejszych zadań stojących przed firmami, szczególnie w komunikacji marketingowej. Konferencja Marketing Progress stawia klienta w centrum uwagi.

Publikacja: 27.09.2017 16:51

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.

W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.

Uczestnicy konferencji, jako pierwsi, poznają też wyniki najnowszego badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce. Badanie dotyczyło zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. Dane z tego badania z pewnością poszerzą wiedzę.

Oprócz prelekcji, Marketing Progress, to także warsztaty pozwalające w praktyce zdobywać wiedzę i umiejętności. Wybierać można spośród wielu warsztatów o zróżnicowanej, klientocentrycznej, tematyce – user experience, content marketing czy client service.

Wśród prelegentów znajdują się Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata Meble), Karolina Karolczak (Sodexo Polska) czy Sebastian Umiński (3M) oraz wielu innych ekspertów i praktyków.

Reklama
Reklama

Patronem wydarzenia jest „Rzeczpospolita”.

 

Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama