Reklama

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Poświęcanie uwagi swoim klientom to jedno z najważniejszych zadań stojących przed firmami, szczególnie w komunikacji marketingowej. Konferencja Marketing Progress stawia klienta w centrum uwagi.

Publikacja: 27.09.2017 16:51

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.

W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama