V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Poświęcanie uwagi swoim klientom to jedno z najważniejszych zadań stojących przed firmami, szczególnie w komunikacji marketingowej. Konferencja Marketing Progress stawia klienta w centrum uwagi.

Publikacja: 27.09.2017 16:51

V edycja Marketing Progress – Klient jest najważniejszy

Współcześnie, dla firm olbrzymie znaczenie ma komunikacja marketingowa odpowiadająca na oczekiwania klientów. I to nie tylko w godzinach pracy, ale w każdym momencie i w każdym miejscu styku klienta z marką. Dokonanie tego, by komunikacja ta była właściwa i budowała lojalność klienta, to spore wyzwanie. Odpowiedzi na pytanie „jak tego dokonać” może dostarczyć V edycja Marketing Progress pod hasłem Klient w centrum uwagi.

W ciągu dwudniowej konferencji, która odbędzie się we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty w dniach 12-13 października 2017, swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się liczni prelegenci. Pomogą oni poznać sposoby na budowanie trwałych relacji z klientami. Podpowiedzą, jak koncentrować się na lojalności konsumenta i budować spójny przekaz w różnych kanałach komunikacji.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie