Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski startup wykorzystujący technologię blockchain dostał 4,5 mln zł

Spółka Billon, który stworzyła system natychmiastowych płatności walutami narodowymi oparty o technologię blockchain, otrzymał dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR).

Publikacja: 07.11.2017 14:54

Billon

Billon

Foto: materialy prasowe

W ramach programu Inteligentny Rozwój do star tupu popłynęło 4,5 mln zł. Pieniądze będą wykorzystane na rozwój technologiczny systemu.

Jak tłumaczą w startupie, Billon to firma, która pierwsza na świecie opracowała system obsługi płatności pieniądzem elektronicznym opartym o blockchain, przeznaczonym do realizacji szybkich mikro-płatności. Dzięki wsparci NCBR spółka chce przystosować swoje rozwiązanie do klientów niepełnoletnich - w szczególności do wykorzystania w grach oraz innych rodzajach wydawnictw cyfrowych. System ma znaleźć miejsce tam, gdzie celowe może być wprowadzenie płatności o bardzo małej wartości, gdzie kwoty liczone są w groszach, eurocentach, czy pensach. Andrzej Horoszczak, założyciel i prezes Billon,

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama