Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizja zaciąży mniej

Trzeci kwartał WPH zamknęła wzrostem przychodów i zysków i także w czwartym kwartale spodziewa się, że jej przychody z reklam w segmencie on-line będą rosły szybciej niż rynek.

Aktualizacja: 14.11.2017 16:43 Publikacja: 14.11.2017 15:02

Telewizja zaciąży mniej

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

. Walce z negatywnym efektem popularności programów do blokowania reklam w sieci i w konkurowaniu o reklamodawców z Google i Facebookiem, WP mają sprzyjać nowe modele reklamowe. WP od początku przyszłego roku wprowadzi też nowy sposób rozliczania reklam w sieci (vCPM) polegający na tym, że reklamodawcy będą jej płacić tylko za te reklamy, które rzeczywiście były w Internecie przez użytkowników widziane. W branży internetowej bardzo na czasie jest teraz dbanie o tzw. „viewability" reklam (czyli takie ich wyświetlanie, by były rzez internautów zauważana i widoczne przez określony czas).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama