Reklama

Telewizja zaciąży mniej

Trzeci kwartał WPH zamknęła wzrostem przychodów i zysków i także w czwartym kwartale spodziewa się, że jej przychody z reklam w segmencie on-line będą rosły szybciej niż rynek.

Aktualizacja: 14.11.2017 16:43 Publikacja: 14.11.2017 15:02

Telewizja zaciąży mniej

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

. Walce z negatywnym efektem popularności programów do blokowania reklam w sieci i w konkurowaniu o reklamodawców z Google i Facebookiem, WP mają sprzyjać nowe modele reklamowe. WP od początku przyszłego roku wprowadzi też nowy sposób rozliczania reklam w sieci (vCPM) polegający na tym, że reklamodawcy będą jej płacić tylko za te reklamy, które rzeczywiście były w Internecie przez użytkowników widziane. W branży internetowej bardzo na czasie jest teraz dbanie o tzw. „viewability" reklam (czyli takie ich wyświetlanie, by były rzez internautów zauważana i widoczne przez określony czas).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama