Telewizja zaciąży mniej

Trzeci kwartał WPH zamknęła wzrostem przychodów i zysków i także w czwartym kwartale spodziewa się, że jej przychody z reklam w segmencie on-line będą rosły szybciej niż rynek.

Aktualizacja: 14.11.2017 16:43 Publikacja: 14.11.2017 15:02

Telewizja zaciąży mniej

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

. Walce z negatywnym efektem popularności programów do blokowania reklam w sieci i w konkurowaniu o reklamodawców z Google i Facebookiem, WP mają sprzyjać nowe modele reklamowe. WP od początku przyszłego roku wprowadzi też nowy sposób rozliczania reklam w sieci (vCPM) polegający na tym, że reklamodawcy będą jej płacić tylko za te reklamy, które rzeczywiście były w Internecie przez użytkowników widziane. W branży internetowej bardzo na czasie jest teraz dbanie o tzw. „viewability" reklam (czyli takie ich wyświetlanie, by były rzez internautów zauważana i widoczne przez określony czas).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie