Październik przyciągnął do mediów farmaceutyki

Aż 40 proc. reklam wyemitowanych w październiku w telewizji, radiu i w prasie wykupiła branża farmaceutyczna – wynika z podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów.

Publikacja: 14.11.2017 21:00

Październik przyciągnął do mediów farmaceutyki

Foto: 123RF

Firmy z tej branży wydały według cenników na reklamę w tych mediach w III kwartale 468,2 mln zł. To, że były najczęściej promującym się sektorem, jest dosyć oczywiste w jesiennym miesiącu, w którym łatwo o zachorowanie. Największym reklamodawcą z tej branży był Aflofarm (wydał na promocję prawie 114 mln zł). Kolejnym był USP Zdrowie (producent Gripexu i Ibupromu zainwestował w reklamy cennikowo 43 mln zł), a kolejnym Polpharma (34,8 mln zł).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie