Aktualizacja: 14.11.2017 21:00 Publikacja: 14.11.2017 21:00
Foto: 123RF
Firmy z tej branży wydały według cenników na reklamę w tych mediach w III kwartale 468,2 mln zł. To, że były najczęściej promującym się sektorem, jest dosyć oczywiste w jesiennym miesiącu, w którym łatwo o zachorowanie. Największym reklamodawcą z tej branży był Aflofarm (wydał na promocję prawie 114 mln zł). Kolejnym był USP Zdrowie (producent Gripexu i Ibupromu zainwestował w reklamy cennikowo 43 mln zł), a kolejnym Polpharma (34,8 mln zł).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas