Reklama

Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

Aktualizacja: 16.11.2017 06:43 Publikacja: 15.11.2017 21:00

Telewizje szykują podwyżki cen

Foto: Bloomberg

O tym, że obecna sytuacja na reklamowym rynku nie satysfakcjonuje Polsatu, mówił podczas podsumowywania wyników finansowych Cyfrowego Polsatu Maciej Stec z zarządu stacji. – W zeszłym roku rynek reklamy telewizyjnej został źle ustawiony – ocenił.

Podwyżek cen w telewizji spodziewa się też zarząd Wirtualnej Polski. – Stacje telewizyjne szykują się do podniesienia cenników – mówił Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (właściciel naziemnego kanału telewizyjnego WP) na konferencji wynikowej spółki.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama