Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

Aktualizacja: 16.11.2017 06:43 Publikacja: 15.11.2017 21:00

Telewizje szykują podwyżki cen

Foto: Bloomberg

O tym, że obecna sytuacja na reklamowym rynku nie satysfakcjonuje Polsatu, mówił podczas podsumowywania wyników finansowych Cyfrowego Polsatu Maciej Stec z zarządu stacji. – W zeszłym roku rynek reklamy telewizyjnej został źle ustawiony – ocenił.

Podwyżek cen w telewizji spodziewa się też zarząd Wirtualnej Polski. – Stacje telewizyjne szykują się do podniesienia cenników – mówił Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (właściciel naziemnego kanału telewizyjnego WP) na konferencji wynikowej spółki.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama