Reklama
Rozwiń
Reklama

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Platforma Player+ jest płatna w trybie comiesięcznym, ma w ofercie pięć pakietów, do których można dokupić trzy dodatkowe opcje. Najdroższy pakiet obejmujący dostęp do ponad 30 stacji w streamingu (w tym sportowych) oraz do biblioteki VoD kosztuje 100 zł miesięcznie.

Publikacja: 23.11.2017 09:15

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Foto: Flickr

Za najtańszy pakiet Start z dostępem do biblioteki VoD obejmującej programy TVN, trzeba zapłacić 10 zł miesięcznie. Kolejne są już droższe: Start Extra kosztuje dwa razy tyle i daje także dostęp do kanałów nadawanych na żywo, wśród których są m.in. TVN24, HGTV, Mini mini+, Ale kino+, TVN24 BiS, TVN Turbo, Planete+, Domo+, TVN Style, nSport+, TeleToon+, Kuchnia+ i nSport+. Kolejny jest jeszcze szerszy Pakiet Best TV (40 zł miesięcznie), a za 80 zł można wykupić co miesiąc Pakiet Canal+ z kanałami z portoflio Canal+, w tym tymi z relacjami sportowymi (co oznacza m.in. rozgrywki UEFA ChampionsLeague, Premier League, LOTTO Ekstraklasę, UEFA Europa League, hiszpański Pucharu Króla i wybrane mecze Bundesligi). Najdroższy PakietMax to kosztujący 100 zł dostęp do ponad 30 kanałów telewizyjnych na żywo (w tym do dziewięciu kanałów Canal+) i do biblioteki VoD. Do tego można sobie dokupić w Playerze+ bibliotekę produkcji HBO, opcję z kanałami Eleven Sports oraz pakiet Canal+ Seriale Extra.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama