Reklama
Rozwiń
Reklama

Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

Wrocławska firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic osiągnęła kolejny imponujący wynik. W październiku 2017 zarobiła dla wydawców ponad 2 000 000 zł i planuje dalszą ekspansję na światowych rynkach.

Aktualizacja: 28.11.2017 10:20 Publikacja: 24.11.2017 11:15

Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

OptAd360 rozpoczęło swoją działalność na początku 2016 roku obsługując 82 serwisy. Konsekwencja w działaniu i stałym osiąganiu korzyści dla klientów przynosi owoce. W październiku br. liczba klientów osiągnęła już blisko tysiąc. Firma osiągnęła również imponujące wyniki finansowe – procentowy wzrost przychodów w 10 pierwszych miesiącach 2017 w porównaniu do 10 miesięcy 2016 to 178%. Porównanie tylko października 2017 do października 2016, to wzrost przychodów dla współpracujących z OptAd360 e-wydawców o 145%.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama