Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

Wrocławska firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic osiągnęła kolejny imponujący wynik. W październiku 2017 zarobiła dla wydawców ponad 2 000 000 zł i planuje dalszą ekspansję na światowych rynkach.

Aktualizacja: 28.11.2017 10:20 Publikacja: 24.11.2017 11:15

Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

OptAd360 rozpoczęło swoją działalność na początku 2016 roku obsługując 82 serwisy. Konsekwencja w działaniu i stałym osiąganiu korzyści dla klientów przynosi owoce. W październiku br. liczba klientów osiągnęła już blisko tysiąc. Firma osiągnęła również imponujące wyniki finansowe – procentowy wzrost przychodów w 10 pierwszych miesiącach 2017 w porównaniu do 10 miesięcy 2016 to 178%. Porównanie tylko października 2017 do października 2016, to wzrost przychodów dla współpracujących z OptAd360 e-wydawców o 145%.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie