Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.12.2017 21:16 Publikacja: 05.12.2017 21:00
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek
Choć coraz częściej oglądamy filmy i programy w internecie, wciąż żywe jest w nas przywiązanie do tradycyjnej telewizji i telewizorów – wynika z badania Nielsena, którego wyniki zostaną zaprezentowane w środę na konferencji „Przed ekranem – konsument w świecie wielu platform".
Nawet w grupie najmłodszych Polaków (od 15 do 22 lat) zdecydowana większość (69 proc.) wciąż nie rozważa ani pozbycia się telewizora z domu, ani porzucenia oglądania telewizji. Dopuszcza taką możliwość 26 proc. z nich, a tylko 5 proc. już telewizora nie ma. Najwyższy odsetek tych, którzy już telewizora nie mają albo rozważają pozbycie się go (łącznie 36 proc.), jest wśród osób między 21. i 29. rokiem życia. Najmniej osób zamierza wykluczyć telewizję ze swojego życia wśród widzów najstarszych, czyli powyżej 50. roku życia.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas