Choć coraz częściej oglądamy filmy i programy w internecie, wciąż żywe jest w nas przywiązanie do tradycyjnej telewizji i telewizorów – wynika z badania Nielsena, którego wyniki zostaną zaprezentowane w środę na konferencji „Przed ekranem – konsument w świecie wielu platform".
Nawet w grupie najmłodszych Polaków (od 15 do 22 lat) zdecydowana większość (69 proc.) wciąż nie rozważa ani pozbycia się telewizora z domu, ani porzucenia oglądania telewizji. Dopuszcza taką możliwość 26 proc. z nich, a tylko 5 proc. już telewizora nie ma. Najwyższy odsetek tych, którzy już telewizora nie mają albo rozważają pozbycie się go (łącznie 36 proc.), jest wśród osób między 21. i 29. rokiem życia. Najmniej osób zamierza wykluczyć telewizję ze swojego życia wśród widzów najstarszych, czyli powyżej 50. roku życia.