Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski internet ma szansę na rekord

Jeśli branży nie przeszkodzą zmiany w prawie, adblocki i kłopoty z widocznością reklam, reklama w sieci może być już w tym roku warta 4 mld zł.

Aktualizacja: 19.12.2017 22:44 Publikacja: 19.12.2017 22:36

Foto: 123RF

Problemem, o którym można najczęściej usłyszeć od polskich graczy internetowych, jest to, że gros wzrostu zabierają z rynku wielcy, międzynarodowe kolosy, czyli Google i Facebook.

Trzy scenariusze

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama