Reklama
Rozwiń

iFun4all z nową strategią biznesową

Rodzimy producent gier wideo, specjalizujący się w technologii tzw. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), ogłosił zaktualizowaną strategię biznesową na 2018 r. Krakowska spółka planuje dwie premiery gier w najbliższych 12 miesiącach, wydawanie gier na Nintendo Switch oraz reorganizację działań sprzedażowych.

Publikacja: 20.12.2017 16:46

iFun4all z nową strategią biznesową

Foto: 123RF

iFun4all ujawnił, że pracuje równolegle nad trzema projektami. Pierwszym z nich jest gra pod roboczą nazwą „Blind'n'Bluff". Drugi to nowy, niezapowiedziany jeszcze tytuł, który krakowska spółka pokaże na jednej z imprez branżowych w 2018 r. Trzecia gra powstaje na bazie projektu opracowywanego w ramach programu GameINN. - Obecnie prowadzimy prace produkcyjne o różnym stopniu zaawansowania nad trzema tytułami. Premierę dwóch planujemy w 2018 r. - mówi Michał Mielcarek, prezes iFun4all.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji