Reklama

iFun4all z nową strategią biznesową

Rodzimy producent gier wideo, specjalizujący się w technologii tzw. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), ogłosił zaktualizowaną strategię biznesową na 2018 r. Krakowska spółka planuje dwie premiery gier w najbliższych 12 miesiącach, wydawanie gier na Nintendo Switch oraz reorganizację działań sprzedażowych.

Publikacja: 20.12.2017 16:46

iFun4all z nową strategią biznesową

Foto: 123RF

iFun4all ujawnił, że pracuje równolegle nad trzema projektami. Pierwszym z nich jest gra pod roboczą nazwą „Blind'n'Bluff". Drugi to nowy, niezapowiedziany jeszcze tytuł, który krakowska spółka pokaże na jednej z imprez branżowych w 2018 r. Trzecia gra powstaje na bazie projektu opracowywanego w ramach programu GameINN. - Obecnie prowadzimy prace produkcyjne o różnym stopniu zaawansowania nad trzema tytułami. Premierę dwóch planujemy w 2018 r. - mówi Michał Mielcarek, prezes iFun4all.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama