Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.01.2018 12:51 Publikacja: 17.01.2018 12:45
Foto: TVN/FOKUSMEDIA.COM.PL
Foto: Rzeczpospolita
Wydatki
Foto: Rzeczpospolita
Foto: Rzeczpospolita
Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub - Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły w 2017 roku według cenników 196,7 mln zł. Za nią dość niespodziewanie uplasowali się „Milionerzy” i ich prowadzący – Hubert Urbański. Wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł. Kolejny był już program Polsatu – „Nasz nowy dom” prowadzony przez Katarzynę Dowbor (109,9 mln zł). - Dobry wynik liderki rankingu jest m. in. wynikiem „primetime’owej” (czyli najlepszej pod względem widowni – red.) pory powtórek (soboty, 18.00). Odświeżony przez TVN format „Milionerzy” stał się w minionym roku sporym hitem. Na jego korzyść zadziałała pora emisji oraz częstotliwość – od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:55. Dzięki temu ma oglądalność na wysokim poziomie – wśród wszystkich analizowanych przez nas programów ma największą średnią oglądalność spotu – komentuje w raporcie Michał Bakalarczyk, ekspert ds. telewizji w MullenLowe MediaHub.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas