Reklama

Magda Gessler znów na czele celebryckich lokomotyw reklamowych

„Kuchenne rewolucje” po raz kolejny okazały się najbardziej dochodowym programem bazującym na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem w rankingu autorskich programów rozrywkowych jest wysoka pozycja Huberta Urbańskliego i „Milionerów”.

Aktualizacja: 17.01.2018 12:51 Publikacja: 17.01.2018 12:45

Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub - Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły w 2017 roku według cenników 196,7 mln zł. Za nią dość niespodziewanie uplasowali się „Milionerzy” i ich prowadzący – Hubert Urbański. Wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł. Kolejny był już program Polsatu – „Nasz nowy dom” prowadzony przez Katarzynę Dowbor (109,9 mln zł). - Dobry wynik liderki rankingu jest m. in. wynikiem „primetime’owej” (czyli najlepszej pod względem widowni – red.) pory powtórek (soboty, 18.00). Odświeżony przez TVN format „Milionerzy” stał się w minionym roku sporym hitem. Na jego korzyść zadziałała pora emisji oraz częstotliwość – od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:55. Dzięki temu ma oglądalność na wysokim poziomie – wśród wszystkich analizowanych przez nas programów ma największą średnią oglądalność spotu – komentuje w raporcie Michał Bakalarczyk, ekspert ds. telewizji w MullenLowe MediaHub.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama