Reklama
Rozwiń
Reklama

Magda Gessler znów na czele celebryckich lokomotyw reklamowych

„Kuchenne rewolucje” po raz kolejny okazały się najbardziej dochodowym programem bazującym na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem w rankingu autorskich programów rozrywkowych jest wysoka pozycja Huberta Urbańskliego i „Milionerów”.

Aktualizacja: 17.01.2018 12:51 Publikacja: 17.01.2018 12:45

Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub - Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje” przyciągnęły w 2017 roku według cenników 196,7 mln zł. Za nią dość niespodziewanie uplasowali się „Milionerzy” i ich prowadzący – Hubert Urbański. Wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł. Kolejny był już program Polsatu – „Nasz nowy dom” prowadzony przez Katarzynę Dowbor (109,9 mln zł). - Dobry wynik liderki rankingu jest m. in. wynikiem „primetime’owej” (czyli najlepszej pod względem widowni – red.) pory powtórek (soboty, 18.00). Odświeżony przez TVN format „Milionerzy” stał się w minionym roku sporym hitem. Na jego korzyść zadziałała pora emisji oraz częstotliwość – od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:55. Dzięki temu ma oglądalność na wysokim poziomie – wśród wszystkich analizowanych przez nas programów ma największą średnią oglądalność spotu – komentuje w raporcie Michał Bakalarczyk, ekspert ds. telewizji w MullenLowe MediaHub.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama