Reklama
Rozwiń
Reklama

Netflix wart 100 mld dolarów

To efekt wzrostu kursu spółki po tym, jak podała wyniki za IV kwartał. Netflix ma już globalnie ponad 117 mln użytkowników, z czego ponad 110 mln korzysta z usług płatnych.

Aktualizacja: 23.01.2018 18:30 Publikacja: 23.01.2018 18:10

Netflix wart 100 mld dolarów

Foto: Bloomberg

Wyniki Netfliksa pod każdy względem zaskoczyły rynek na plus. Przychody spółki w IV kwartale dobiły do 3,29 mld dol. (konsensus analityków przygotowany przez Thomson Reuters zakładał je na poziomie 3,28 mld dol.), a klientów przybyło netto 8,33 mln – najwięcej w historii - podczas gdy rynek oczekiwał 6,39 mln, a rok wcześniej w tym samym roku przyrost wynosił 7,05 mln.

Ważne dla inwestorów było też to, że rentowna okazała się międzynarodowa baza abonencka operatora (62,8 mln abonentów, czyli większość obecnie posiadanych przez Netfliksa). Lepsze od spodziewanych są też prognozy spółki na I kwartał tego roku. Zarząd oczekuje, że netto przybędzie 6,35 mln abonentów, z czego 4,9 mln będą stanowić klienci „międzynarodowi" (czyli z poza USA).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama