Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.01.2018 17:38 Publikacja: 24.01.2018 17:38
Foto: 123RF
Kino Polska TV nabyło brakujące 30 proc. udziałów w spółce Cable Television Networks & Partners (CTN&P) wcześniej powiązanej także z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej (PIKE) i stało się jedynym właścicielem nadającego w ramach najnowszego pakietu naziemnej telewizji (multipleksu ósmego) kanału telewizyjnego Zoom TV. - To myśmy od początku chcieli mieć cały taki kanał, ale koncesja wymagała treści lokalnych, więc zdecydowaliśmy się na partnerstwo z PIKE, bo to zwiększało szansę na otrzymanie koncesji. Współpraca z PIKE była bardzo dobra i programowo będzie kontynuowana, ale kanał wymaga teraz dofinansowania, a PIKE nie ma swoich środków na takie cele, bo nie prowadzi działalności gospodarczej, więc zdecydowaliśmy się te koszty ponieść w całości samodzielnie. To da nam możliwość elastycznego reagowania na zmiany i np. wykorzystywania synergii zakupowych z grupą Kino Polska – mówił w rozmowie z „Rz" Bogusław Kisielewski, prezes Kina Polska TV. A Jerzy Straszewski, prezes PIKE, komentuje: - Jako Izba zrzeszająca wielu nadawców telewizji lokalnych cieszymy się, że nasi członkowie zaangażowali się w tworzenie Zoom TV i udowodnili, że są doskonale przygotowani do zaprezentowania swoich autorskich programów na antenie ogólnopolskiej. Jestem przekonany, że będą nadal wspierali swoją wiedzą i doświadczeniem Zoom TV i liczymy na owocną współpracę programową.
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas