Reklama
Rozwiń
Reklama

Zoom TV w całości własnością Kina Polska TV

Spółka zgodnie z zapowiedzią sfinalizowała zakup brakujących udziałów w naziemnej stacji od Polskiej Fundacji Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL.

Publikacja: 24.01.2018 17:38

Zoom TV w całości własnością Kina Polska TV

Foto: 123RF

Kino Polska TV nabyło brakujące 30 proc. udziałów w spółce Cable Television Networks & Partners (CTN&P) wcześniej powiązanej także z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej (PIKE) i stało się jedynym właścicielem nadającego w ramach najnowszego pakietu naziemnej telewizji (multipleksu ósmego) kanału telewizyjnego Zoom TV. - To myśmy od początku chcieli mieć cały taki kanał, ale koncesja wymagała treści lokalnych, więc zdecydowaliśmy się na partnerstwo z PIKE, bo to zwiększało szansę na otrzymanie koncesji. Współpraca z PIKE była bardzo dobra i programowo będzie kontynuowana, ale kanał wymaga teraz dofinansowania, a PIKE nie ma swoich środków na takie cele, bo nie prowadzi działalności gospodarczej, więc zdecydowaliśmy się te koszty ponieść w całości samodzielnie. To da nam możliwość elastycznego reagowania na zmiany i np. wykorzystywania synergii zakupowych z grupą Kino Polska – mówił w rozmowie z „Rz" Bogusław Kisielewski, prezes Kina Polska TV. A Jerzy Straszewski, prezes PIKE, komentuje: - Jako Izba zrzeszająca wielu nadawców telewizji lokalnych cieszymy się, że nasi członkowie zaangażowali się w tworzenie Zoom TV i udowodnili, że są doskonale przygotowani do zaprezentowania swoich autorskich programów na antenie ogólnopolskiej. Jestem przekonany, że będą nadal wspierali swoją wiedzą i doświadczeniem Zoom TV i liczymy na owocną współpracę programową.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama