Reklama
Rozwiń
Reklama

Podatki ciążą Cyfrowemu Polsatowi

Cyfrowy Polsat zaskoczył jednak giełdowych analityków: jego wynik za 2017 roku obciąży dodatkowy jednorazowy odpis związany ze zmianami w przepisach podatkowych. Firma poinformowała również, że wchodzi w spór z kolejnym urzędem skarbowo-celnym. Tym razem z Małopolski.

Aktualizacja: 06.03.2018 08:18 Publikacja: 06.03.2018 08:11

Podatki ciążą Cyfrowemu Polsatowi

Foto: Fotorzepa, Robert Wójcik

Spółka kontrolowana przez Zygmunta Solorza przeanalizowała wpływ zmian przepisów o podatku dochodowym od osób prawnych obowiązujących od stycznia tego roku na aktywa i zobowiązania z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Z komunikatu giełdowego wynika, że uznała, że jej korzyści podatkowe w przyszłych latach będą mniejsze niż zakładała, dlatego też dokonała stosownych przeszacowań w bilansie.

Jak podaje Cyfrowy Polsat, analiza wykazała konieczność zwiększenia wartości pozycji „zobowiązania z tytułu odroczonego podatku dochodowego" w skonsolidowanym bilansie sporządzonym na 31 grudnia 2017 r. o kwotę ok. 144 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama