Reklama

Multimedia Polska okrojone i słabsze w internecie

Czekające na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy mogą zostać sprzedane na rzecz UPC, Multimedia Polska same musiały sprzedać w ubiegłym roku dwa biznesy. Oprócz dystrybucji prądu i gazu – także ubezpieczenia.

Aktualizacja: 10.03.2018 09:23 Publikacja: 10.03.2018 09:21

Multimedia Polska okrojone i słabsze w internecie

Foto: AdobeStock

Odwlekająca się transakcja zdaniem zarządu jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na biznes kablówki. W ubiegłym roku straciła 20 tys. abonentów i część przychodów ze sprzedaży dostępu do internetu. 

O około 3 proc. (2,97 proc.) do 678,4 mln zł spadły w 2017 roku przychody trzeciej co do wielkości w kraju telewizji kablowej Multimedia Polska za sprawą niższych wpływów z usługi dostępu do internetu i telefonii. Operator tracił klientów tych usług, choć cały czas inwestuje w sieć.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama