Reklama
Rozwiń
Reklama

Multimedia Polska okrojone i słabsze w internecie

Czekające na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy mogą zostać sprzedane na rzecz UPC, Multimedia Polska same musiały sprzedać w ubiegłym roku dwa biznesy. Oprócz dystrybucji prądu i gazu – także ubezpieczenia.

Aktualizacja: 10.03.2018 09:23 Publikacja: 10.03.2018 09:21

Multimedia Polska okrojone i słabsze w internecie

Foto: AdobeStock

Odwlekająca się transakcja zdaniem zarządu jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na biznes kablówki. W ubiegłym roku straciła 20 tys. abonentów i część przychodów ze sprzedaży dostępu do internetu. 

O około 3 proc. (2,97 proc.) do 678,4 mln zł spadły w 2017 roku przychody trzeciej co do wielkości w kraju telewizji kablowej Multimedia Polska za sprawą niższych wpływów z usługi dostępu do internetu i telefonii. Operator tracił klientów tych usług, choć cały czas inwestuje w sieć.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama