Reklama
Rozwiń
Reklama

UPC wycofało się z transakcji przejęcia Multimedia Polska

To miało być przejęcie za 3 mld zł. Tyle UPC Polska, największa telewizja kablowa w Polsce miało zapłacić za Multimedia Polska wraz z długiem. Długotrwałe negocjacje z urzędem antymonopolowym sprawiły jednak, że transakcja przestała się opłacać.

Aktualizacja: 23.03.2018 13:49 Publikacja: 23.03.2018 13:42

UPC wycofało się z transakcji przejęcia Multimedia Polska

Foto: Fotolia

Liberty Global, właściciel UPC poinformował dziś w ciągu dnia, że UPC wycofuje się z transakcji po tym jak nie doszło do porozumienia z udziałowcami Multimediów co do ostatecznych warunków operacji.

- Wycofaliśmy się z transakcji nabycia Multimedia Polska po tym, jak nie udało nam się dojść do porozumienia ze sprzedającymi co do zrewidowanych warunków handlowych transakcji, które uwzględniałyby obecne uwarunkowania regulacyjne i rynkowe. Pozostajemy pewni co do perspektyw biznesowych naszej działalności w Polsce i będziemy brać pod uwagę inne okazje do konsolidacji – brzmi komunikat przekazany nam dziś przez służby PR UPC Polska.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama