Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowe rozdanie sportowych emocji. TVN przejął skoki narciarskie

Discovery może zaliczyć weekend do udanych. Skoki narciarskie w TVN oglądało w sobotę prawie 2,8 mln osób. To niejedyna zmiana na rynku praw transmisji sportowych.

Publikacja: 22.11.2021 21:00

Nowe rozdanie sportowych emocji. TVN przejął skoki narciarskie

Foto: PAP/EPA

Po tym, jak okazało się, że Grupa Discovery nie udzieliła sublicencji do transmisji konkursów w skokach narciarskich Telewizji Polskiej i większość wydarzeń pokaże TVN, eksperci i widzowie byli ciekawi, jak komercyjna stacja poradzi sobie z tym wyzwaniem. Już w niedzielę Katarzyna Issat z biura prasowego TVN informowała w odpowiedzi na nasze pytania, że wstępne wyniki oglądalności z soboty są bardzo dobre. Nie podała jednak szczegółów. W poniedziałek część danych pokazała firma badawcza Nielsen. Opublikowała swój cotygodniowy ranking najpopularniejszych programów telewizji (tej tradycyjnej, linearnej).

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama