Carbon Studio pozyskało 1,3 mln zł

Gliwicki deweloper gier i aplikacji w wirtualnej rzeczywistości (VR) zakończył druga prywatną emisję akcji. Spółka w sumie od inwestorów zebrała 1,3 mln zł.

Aktualizacja: 26.07.2018 13:20 Publikacja: 26.07.2018 13:16

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio

Foto: materiały prasowe

Pieniądze mają wspomóc dynamiczny rozwój firmy, a także zasilą - jako wkład własny - warty 2 mln zł projekt badawczo-rozwojowy, realizowany przez spółkę w ramach programu GameINN. Ów projekt to narzędzie, które pozwoli na dowolne projektowanie interakcji gracza z otaczającym go wirtualnym światem. Chodzi o sterowanie za pomocą kontrolerów ruchu i sensorów znajdujących się w urządzeniach VR. Technologia ma posłużyć do przyszłych produkcji studia. - Bycie innowacyjnym na rynku VR łączy się z misją nieustannego poszukiwania nowych rozwiązań, dlatego tak bardzo zależało nam na pozyskaniu dofinansowania z GameINN. Udało się nie tylko otrzymać grant unijny, ale także zdobyć przychylność inwestorów, którzy zainwestowali w nasz projekt w ramach dwóch emisji - tłumaczy Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie