Reklama

Carbon Studio pozyskało 1,3 mln zł

Gliwicki deweloper gier i aplikacji w wirtualnej rzeczywistości (VR) zakończył druga prywatną emisję akcji. Spółka w sumie od inwestorów zebrała 1,3 mln zł.

Aktualizacja: 26.07.2018 13:20 Publikacja: 26.07.2018 13:16

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio

Foto: materiały prasowe

Pieniądze mają wspomóc dynamiczny rozwój firmy, a także zasilą - jako wkład własny - warty 2 mln zł projekt badawczo-rozwojowy, realizowany przez spółkę w ramach programu GameINN. Ów projekt to narzędzie, które pozwoli na dowolne projektowanie interakcji gracza z otaczającym go wirtualnym światem. Chodzi o sterowanie za pomocą kontrolerów ruchu i sensorów znajdujących się w urządzeniach VR. Technologia ma posłużyć do przyszłych produkcji studia. - Bycie innowacyjnym na rynku VR łączy się z misją nieustannego poszukiwania nowych rozwiązań, dlatego tak bardzo zależało nam na pozyskaniu dofinansowania z GameINN. Udało się nie tylko otrzymać grant unijny, ale także zdobyć przychylność inwestorów, którzy zainwestowali w nasz projekt w ramach dwóch emisji - tłumaczy Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama