Reklama
Rozwiń
Reklama

Współzałożyciele Instagrama odchodzą z firmy przez spór z Facebookiem

Współzałożyciele Instagrama, Kevin Systrom i Mike Krieger, postanowili opuścić firmę. To wynik trwającego sporu między nimi a zarządem Facebooka, do którego należy obecnie Instagram.

Aktualizacja: 25.09.2018 10:55 Publikacja: 25.09.2018 10:31

Współzałożyciele Instagrama odchodzą z firmy przez spór z Facebookiem

ala

Amerykanin Kevin Systrom (34) i Brazylijczyk Mark Krieger (32) założyli aplikację Instagram w 2010 roku. Serwis społecznościowy służący do publikowania i edytowania zdjęć w błyskawicznym tempie zdobył popularność na całym świecie. W kwietniu 2012 roku Instagram został wykupiony przez Facebooka za około 1 mld dol.


Choć twórcy aplikacji wciąż zajmowali się prowadzeniem firmy po tym wydarzeniu, to mieli już nad nią znacznie mniejszą kontrolę niż początkowo. Nie było tajemnicą, że między Systromem i Kriegerem a zarządem Facebooka często dochodziło do spięć. To właśnie one zaważyły na decyzji opuszczenia Instagrama przez jego założycieli.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama