Reklama

Klienci chętnie kupują systemy ERP?produkowane przez Sage

Pro­du­cent opro­gra­mo­wa­nia chce w 2012 roku ro­snąć dwa ra­zu szyb­ciej niż pol­ski PKB

Publikacja: 14.12.2011 03:18

Sa­ge, je­den z naj­więk­szych w Pol­sce pro­du­cen­tów opro­gra­mo­wa­nia dla ma­łych i śred­nich przed­się­biorstw (sys­te­my do za­rzą­dza­nia i apli­ka­cje fi­nan­so­wo-księ­go­we sprze­da­wa­ne pod mar­ką Sym­fo­nia), chce wzmac­niać swo­ją po­zy­cję na ryn­ku.

66,7 tys.


klien­tów w Pol­sce ko­rzy­sta z apli­ka­cji Sa­ge. W cią­gu ro­ku przy­by­ło ich 3 tysiące

– Na­szym ce­lem na bie­żą­cy rok ob­ro­to­wy (za­czął się 1 paź­dzier­ni­ka – red.) jest ro­snąć co naj­mniej dwu­krot­nie szyb­ciej niż kra­jo­wy PKB – deklaruje El­wi­ra So­ko­łow­ska, pre­zes Sa­ge. W po­przed­nim ro­ku spół­ka mia­ła 75,6 mln zł przy­cho­dów (wzrost o 25 proc. w po­rów­na­niu z wcze­śniej­szym ro­kiem) i za­ro­bi­ła net­to 9,27 mln zł wo­bec 6,81 mln zł (zmia­na o 35 proc.). W sko­ko­wej po­pra­wie wy­ni­ków po­mo­gły Sa­ge zmia­ny w staw­kach VAT, któ­re we­szły w ży­cie 1 stycz­nia i wy­mu­si­ły na fir­mach zmia­ny w sys­te­mach IT.

Reklama
Reklama

Tem­po roz­wo­ju Sa­ge w Pol­sce (fir­ma jest czę­ścią bry­tyj­skiej gru­py Sa­ge, któ­ra w po­przed­nim ro­ku mia­ła po­nad 1,3 mld fun­tów przy­cho­dów) mo­że być jesz­cze więk­sze, je­śli spół­ce uda się sfi­na­li­zo­wać akwi­zy­cje, o któ­rych my­śli. So­ko­łow­ska nie zdra­dza, z kim pro­wa­dzo­ne są roz­mo­wy. – To do­bry czas na ku­po­wa­nie. Wy­ce­ny spół­ek są na atrak­cyj­nych po­zio­mach – twier­dzi. Rok te­mu Sa­ge chciał ku­pić Te­tę, zo­stał jed­nak prze­li­cy­to­wa­ny przez ho­len­der­ski Uni­t4.

Sa­ge, je­den z naj­więk­szych w Pol­sce pro­du­cen­tów opro­gra­mo­wa­nia dla ma­łych i śred­nich przed­się­biorstw (sys­te­my do za­rzą­dza­nia i apli­ka­cje fi­nan­so­wo-księ­go­we sprze­da­wa­ne pod mar­ką Sym­fo­nia), chce wzmac­niać swo­ją po­zy­cję na ryn­ku.

66,7 tys.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama