Reklama
Rozwiń
Reklama

TV Everywhere potrzebuje promocji

Połowa klientów amerykańskich płatnych telewizji wciąż nie jest świadoma, że ma dostęp do takiej usługi.

Publikacja: 05.02.2013 01:28

Usługa, dzięki której klienci płatnych telewizji mogą w ramach abonamentu oglądać na dowolnym urządzeniu filmy, programy i seriale dostarczane bądź to przez operatorów płatnej telewizji, bądź przez samych nadawców (ma ją np. HBO), za oceanem jest na razie znana tylko 52 proc. klientów płatnej telewizji – wynika z danych Gfk podanych przez eMarketera.

48 procent klientów płatnej telewizji w USA wciąż nie zna usługi TV Everywhere.

Większa jest znajomość analogicznych usług oferowanych pod marką znanych nadawców. Te rozpoznaje 64 proc. klientów kablówek i platform satelitarnych. Jeszcze mniejszy odsetek klientów płatnej telewizji korzysta z TV Everywhere. Serwisy tego typu proponowane przez operatorów płatnej telewizji ogląda tylko 30 proc. klientów, a serwisy przygotowywane przez pojedynczych nadawców niewiele więcej, bo 37 proc. abonentów.

Zdaniem specjalistów TV Everywhere nie zatrzyma osób rezygnujących w USA z płatnej telewizji, ale może zwiększyć zadowolenie pozostałych klientów z oferty operatorów.

Jak podaje eMarketer, z badań firmy Interpret zrealizowanych na zlecenie nadawcy Discovery Communications wynika, że amerykańscy internauci dość często oglądają już telewizję właśnie jako streaming wideo na komputerze. Deklaruje to 56 proc. z nich.

Reklama
Reklama

Odsetek wciąż korzystających z dekodera płatnego dostawcy telewizji jest jednak nadal znacznie wyższy (sięga 79 proc.). 29 proc. deklaruje też, że ogląda ulubione programy i seriale przez Internet na urządzeniach przenośnych (tabletach i smartfonach).

Usługa, dzięki której klienci płatnych telewizji mogą w ramach abonamentu oglądać na dowolnym urządzeniu filmy, programy i seriale dostarczane bądź to przez operatorów płatnej telewizji, bądź przez samych nadawców (ma ją np. HBO), za oceanem jest na razie znana tylko 52 proc. klientów płatnej telewizji – wynika z danych Gfk podanych przez eMarketera.

48 procent klientów płatnej telewizji w USA wciąż nie zna usługi TV Everywhere.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama