Połączenie wyników witryn należących do Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska to spodziewany ruch będący reakcją na planowane połączenie w badaniach Megapanel w jedną grupę wyników witryn z grup Wp.pl i o2.pl (firmy czekają na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na fuzję).
Według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius, największą grupą witryn w Polsce we wrześniu była Grupa Google z 18,99 mln użytkowników (tzw. real userów) – przy 18,79 mln w sierpniu. Kolejne były: Grupa Allegro – GG: 16,27 mln użytkowników (16,47 mln miesiąc wcześniej), Facebook.com (15,49 mln użytkowników przy 15,62 mln przed miesiącem), nowo utworzona Grupa Onet-RASP (14,96 mln użytkowników, w sierpniu Grupa Onet.pl miała 14,35 mln użytkowników, a Grupa Wp.pl.: 12,97 mln ) oraz platforma Youtube.com (14,64 mln użytkowników, 14,68 mln przed miesiącem). Za nimi uplasowały się Grupa WP.pl ( 13,13 mln,), Grupa Gazeta.pl (12,27 mln, 12,17 mln w sierpniu), Grupa Interia.pl ( 11,89 mln, 11,74 mln w sierpniu), Wikipedia.org ( 10,14 mln, 9,18 mln w sierpniu) oraz Grupa o2.pl: 9,04 mln (9,22 mln w sierpniu).
Wśród witryn najwięcej użytkowników miała strona Google.pl: 18,25 mln (18,12 mln przed miesiącem). Kolejne były Facebook z liczbą użytkowników na poziomie 15,49 mln (15,62 mln w sierpniu), YouTube.com: 14,64 mln (14,68 mln miesiąc wcześniej), Onet.pl: 13,25 mln (13,23 mln przed miesiącem) i Google.com: 13,04 mln (12,82 mln w sierpniu).