Grupa Wydawnicza Polskapresse to wydawca dzienników, portali i tygodników lokalnych oraz m.in. portali ogłoszeniowych. - Agencja Informacyjna Polskapresse dostarcza materiały - teksty, zdjęcia i wideo - tworzone przez dziennikarzy redakcji Grupy Polskapresse i Mediów Regionalnych z całej Polski oraz przez zespół w Warszawie. Dzięki siatce reporterów pracujących dla 20 dzienników regionalnych oraz prawie 200 tygodników lokalnych, agencja dostarcza dziennie setki materiałów ze wszystkich regionów Polski. Zespół w Warszawie uzupełnia informacje regionalne i lokalne o newsy ogólnopolskie i światowe m.in. z tematów politycznych, społecznych, gospodarczych i sportowych – podano.
Agencja ma też serwisy tematyczne poświęcone np. motoryzacji, zdrowiu, gotowaniu, domowi czy rolnictwu.
Polskapresse poszerzyła też 1 stycznia zarząd. Do Doroty Stanek (prezes) oraz Pawła Fąfary i Dariusza Świądera (wiceprezes Polskapresse i jednocześnie prezes Mediów Regionalnych) dołączyła Magdalena Chudzikiewicz, która na stanowisku członka zarządu odpowiedzialna jest za Internet, IT, nowe technologie, marketing i produkty bezpłatne.
Magdalena Chudzikiewicz od prawie roku była w firmie dyrektor zarządzającą pionu Internet, IT i marketingu. W Polskapresse od 2005 roku. najpierw była tam PR managerem i rzecznik prasową, w 2011 roku została dyrektor marketingu prasy, a od 2012 także Internetu, przez cały czas będąc też rzecznik prasową.