Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie słuchalność RMF FM, reszta dużych rozgłośni traci

W grupie ogólnopolskich rozgłośni radiowych o najwyższej słuchalności tylko krakowskie radio RMF FM zwiększyło udziały w rynku słuchalności miedzy grudniem i lutym. Wśród pozostałych rozgłośni górę pną się wciąż wyniki Vox FM.

Publikacja: 10.03.2015 15:06

Rośnie słuchalność RMF FM, reszta dużych rozgłośni traci

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak

Udział RMF FM w ogólnopolskim rynku słuchalności wzrósł w okresie od grudnia 2014 do lutego 2015 z 22,1 proc. do 25,8 proc – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych przez MillwardBrown. - To więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności – pochwalił się RMF komunikacie. RMF FM pozostał liderem rynku radiowej słuchalności, pogłębiając dystans dzielący go od kolejnego w zestawieniu Radia Zet, którego najnowszy wynik to 13,8 proc. (przy 16,1 proc. rok wcześniej). Kolejne w zestawieniu ogólnopolskich rozgłośni publiczna Jedynka i Trójka, także odnotowały w najnowszej fali badania wyniki gorsze niż przed rokiem. Najnowszy wynik Jedynki to 8,9 proc.( rok wcześniej było to 10,2 proc.), a Trójki: 7 proc. (przy 7,4 rok wcześniej).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama