Aktualizacja: 10.03.2015 15:06 Publikacja: 10.03.2015 15:06
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak Michał Walczak
Udział RMF FM w ogólnopolskim rynku słuchalności wzrósł w okresie od grudnia 2014 do lutego 2015 z 22,1 proc. do 25,8 proc – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych przez MillwardBrown. - To więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności – pochwalił się RMF komunikacie. RMF FM pozostał liderem rynku radiowej słuchalności, pogłębiając dystans dzielący go od kolejnego w zestawieniu Radia Zet, którego najnowszy wynik to 13,8 proc. (przy 16,1 proc. rok wcześniej). Kolejne w zestawieniu ogólnopolskich rozgłośni publiczna Jedynka i Trójka, także odnotowały w najnowszej fali badania wyniki gorsze niż przed rokiem. Najnowszy wynik Jedynki to 8,9 proc.( rok wcześniej było to 10,2 proc.), a Trójki: 7 proc. (przy 7,4 rok wcześniej).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas