Udział RMF FM w ogólnopolskim rynku słuchalności wzrósł w okresie od grudnia 2014 do lutego 2015 z 22,1 proc. do 25,8 proc – wynika z badań RadioTrack przeprowadzanych przez MillwardBrown. - To więcej niż wynosi łączny wynik dwóch kolejnych stacji radiowych w rankingu słuchalności – pochwalił się RMF komunikacie. RMF FM pozostał liderem rynku radiowej słuchalności, pogłębiając dystans dzielący go od kolejnego w zestawieniu Radia Zet, którego najnowszy wynik to 13,8 proc. (przy 16,1 proc. rok wcześniej). Kolejne w zestawieniu ogólnopolskich rozgłośni publiczna Jedynka i Trójka, także odnotowały w najnowszej fali badania wyniki gorsze niż przed rokiem. Najnowszy wynik Jedynki to 8,9 proc.( rok wcześniej było to 10,2 proc.), a Trójki: 7 proc. (przy 7,4 rok wcześniej).