Reklama
Rozwiń
Reklama

Wpływy z płatnej telewizji w Europie Wschodniej poszybują w górę

Choć coraz więcej mówi się głównie o nasycaniu się rynku płatnej telewizji na wielu rynkach, w naszym rejonie Europy Wschodniej wpływy z opłat za dostęp do tej usługi wzrosną miedzy 2014 i 2020 rokiem o 17 proc.

Aktualizacja: 23.04.2015 09:52 Publikacja: 23.04.2015 09:41

Wpływy z płatnej telewizji w Europie Wschodniej poszybują w górę

Foto: Bloomberg

Dzięki temu w 2020 roku sięgną 7,27 mld dol. i będą wtedy warte o 45 proc. więcej niż dekadę wcześniej – wynika z szacunków Digital TV Research.

Za sześć lat płatną telewizję będzie mieć wykupioną 63,2 proc. gospodarstw domowych posiadających telewizor (na koniec 2014 r. było to 60,9 proc.). Najpopularniejszą usługą (będzie ja mieć 89 proc. domów) płatna telewizja będzie w rejonie w Estonii, najmniej popularną (tylko 25 proc. domów) - na Ukrainie. Gros z przyłączonych między 2014 i 2020 rokiem nowych klientów (12 mln z 19 mln wszystkich nowych klientów) uda się pozyskać operatorom w Rosji. Rosja będzie też w 2020 roku odpowiadać za prawie jedną trzecią wszystkich wpływów z płatnej telewizji w regionie. Już w przyszłym roku powędruje do nich z subskrypcji płatnej telewizji po raz pierwszy więcej pieniędzy niż w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama