Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas na smartświat

Moda na ubieralne gadżety wywoła szybki wzrost także w firmach produkujących czujniki i technologie konieczne do ulepszania takich urządzeń.

Publikacja: 23.04.2015 22:00

IDC prognozuje, że w ubiegłym roku ubieralnych urządzeń sprzedało się globalnie 19,6 mln szt.

IDC prognozuje, że w ubiegłym roku ubieralnych urządzeń sprzedało się globalnie 19,6 mln szt.

Foto: Bloomberg

Jak prognozuje firma Frost & Sullivan, sam rynek czujników, którego globalne wpływy sięgnęły w ubiegłym roku 108 mln dol., w 2020 roku będzie wart już 800 mln dol. – Platformy czujnikowe wypełniają lukę w wiedzy między sprzętem a oprogramowaniem, umożliwiając szybkie tworzenie prototypów urządzeń do noszenia na ciele oraz pomagając ich projektantom tworzyć własne projekty sprzętowe – komentuje Sankara Narayanan, starszy analityk Frost & Sullivan.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama