Aktualizacja: 02.06.2015 11:45 Publikacja: 02.06.2015 10:59
Foto: Bloomberg
Według informacji dziennika, miesięczny dostęp ma kosztować 10 dol., ale w przeciwieństwie do konkurencyjnego Spotify nie planuje darmowej wersji w zamian za słuchanie reklam. Będzie za to kusił zrewolucjonizowaną ofertą swoich internetowych rozgłośni. W ofercie mają się podobno pojawić stacje programowane przez muzyczne gwiazdy, jak Q-Tip, Drake czy Dr. Dre.
Apple późno wchodzi na streamingowy rynek. Dotychczas skupiał się na sprzedawaniu plików z muzyką, ale ta część muzycznego biznesu została zdominowana przez słuchanie streamingu. Jak podaje Światowe Stowarzyszenie Branży Fonograficznej IFPI w 2014 r. wpływy z serwisów streamingowych na świecie sięgały w 2014 r. 1,6 mld dol., stanowiły 23 proc. wszystkich przychodów branży fonograficznej i były aż o 39 proc. wyższe niż rok wcześniej, a za dostęp do nich płaciło już 41 mln ludzi. To prawie połowę więcej niż w 2013 r.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas