Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizory smart, użytkownicy mniej

Posiadacze telewizorów zdolnych do łączenia się z internetem zaskakująco rzadko podłączają je do sieci.

Publikacja: 10.09.2015 22:00

Jak najczęściej telewizor łączy się z siecią

Foto: Rzeczpospolita

Nawet za oceanem, gdzie Amerykanie częściej są świadomi, czym jest connected TV, choćby z uwagi na popularność Netfliksa, Hulu czy Amazon Prime, tylko 69 proc. telewizorów z tą funkcją podłączonych jest do sieci. W Polsce jest to zaledwie 6 proc.

Marnym pocieszeniem jest, że świadomych użytkowników przybywa – według NPD Group przed rokiem było ich 61 proc., a dwa lata temu 45 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama