„Rzeczpospolita” rośnie najszybciej wśród e-gazet

Średnia sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej” wynosiła w październiku 9,9 tys. egz. i rosła najszybciej wśród wszystkich gazet codziennych. Jako jedyna „Rz” zachowała także stabilną całkowitą sprzedaż swoich wydań w porównaniu z sytuacją rok wcześniej.

Publikacja: 03.12.2015 16:52

„Rzeczpospolita” rośnie najszybciej wśród e-gazet

Foto: Fotorzepa, Franciszek Mazur Franciszek Mazur

E-sprzedaż „Rz" była tym samym najwyższa wśród wszystkich największych gazet. Wzrosła tez najbardziej rok do roku, bo o 33,7 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Za „Rz" plasował się „Dziennik Gazeta Prawna", który sprzedawał w październiku każdego dnia średnio 9,79 tys. egz. e-wydań, o 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne były: „Puls Biznesu" z wynikiem 2,98 tys. egz. (wzrost o 25 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 2,7 proc.), „Parkiet": 2,05 tys. egz. (wzrost o 7,8 proc.), a następnie „Fakt" ze sprzedażą e-wydań na poziomie 201 egz. (spadek o 24,7 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem