Aktualizacja: 03.12.2015 16:52 Publikacja: 03.12.2015 16:52
Foto: Fotorzepa, Franciszek Mazur Franciszek Mazur
E-sprzedaż „Rz" była tym samym najwyższa wśród wszystkich największych gazet. Wzrosła tez najbardziej rok do roku, bo o 33,7 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Za „Rz" plasował się „Dziennik Gazeta Prawna", który sprzedawał w październiku każdego dnia średnio 9,79 tys. egz. e-wydań, o 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne były: „Puls Biznesu" z wynikiem 2,98 tys. egz. (wzrost o 25 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 2,7 proc.), „Parkiet": 2,05 tys. egz. (wzrost o 7,8 proc.), a następnie „Fakt" ze sprzedażą e-wydań na poziomie 201 egz. (spadek o 24,7 proc.).
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas