Reklama
Rozwiń
Reklama

„Rzeczpospolita” rośnie najszybciej wśród e-gazet

Średnia sprzedaż e-wydań „Rzeczpospolitej” wynosiła w październiku 9,9 tys. egz. i rosła najszybciej wśród wszystkich gazet codziennych. Jako jedyna „Rz” zachowała także stabilną całkowitą sprzedaż swoich wydań w porównaniu z sytuacją rok wcześniej.

Publikacja: 03.12.2015 16:52

„Rzeczpospolita” rośnie najszybciej wśród e-gazet

Foto: Fotorzepa, Franciszek Mazur Franciszek Mazur

E-sprzedaż „Rz" była tym samym najwyższa wśród wszystkich największych gazet. Wzrosła tez najbardziej rok do roku, bo o 33,7 proc. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących sprzedaż e-wydań. Za „Rz" plasował się „Dziennik Gazeta Prawna", który sprzedawał w październiku każdego dnia średnio 9,79 tys. egz. e-wydań, o 9,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne były: „Puls Biznesu" z wynikiem 2,98 tys. egz. (wzrost o 25 proc.), „Gazeta Wyborcza": 2,13 tys. egz. (spadek o 2,7 proc.), „Parkiet": 2,05 tys. egz. (wzrost o 7,8 proc.), a następnie „Fakt" ze sprzedażą e-wydań na poziomie 201 egz. (spadek o 24,7 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama