Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Na opóźnieniach we wdrożeniu nowego badania ruchu w internecie firmy GfK zyskuje jej główna konkurencja.

Publikacja: 06.03.2016 21:00

Internet i reklama działają bez dostępu do badań ruchu w sieci

Foto: 123RF

W lutym branża internetowa nie dostała z Polskich Badań Internetu aktualnych badań ruchu w internecie. W styczniu ostatni raz przygotował je Gemius (było to badanie Megapanel), teraz powinno się pojawić nowe badanie GfK – Planet. PBI i GfK podały jednak, że prace wydłużają się w trosce o jakość nowego pomiaru i że „nowy termin zostanie ogłoszony w najbliższym możliwym terminie".

– Prace nad badaniem są na finiszu. Konia z rzędem temu, kto wskaże mi duży nowy projekt informatyczny,w którym nie doszło do żadnego opóźnienia. W Danii, gdzie przetarg na analogiczne dania ruszył równolegle z naszym, badania także wciąż nie ma, ma się pojawić na rynku dopiero w maju – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Media
Zrozumieć świat na nowo. „Rzecz o geopolityce” – nowy podcast „Rzeczpospolitej”
Media
Wyjątkowe podróże z „Rzeczpospolitą”. Nowy magazyn już na rynku
Media
Zmiany w zarządzie i radzie nadzorczej e-Kiosku
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Media
Kolejna awaria X w ciągu kilku dni. Padła strona portalu
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont