Wirtualna rzeczywistość wniknie do prawdziwej

Najbliższe lata nasycą rynek mobilnymi urządzeniami przenoszącymi nas w wirtualną rzeczywistość (VR). W 2020 r. globalnie sprzeda się ich już 50 mln.

Publikacja: 09.03.2016 21:00

Wirtualna rzeczywistość wniknie do prawdziwej

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Tak prognozuje firma ABI Research, zakładając, że liczba sprzedanych urządzeń VR będzie do 2020 r. rosła średnio o 84,5 proc. rocznie. Szlak dla nowej technologii przecierały tanie Cardboksy Google, których od 2014 r. sprzedano 5 mln.

– Ekosystem wirtualnej rzeczywistości to dziś gry, ale także rozwiązania z zakresu edukacji. Wideo 360 stopni będzie teraz doinwestowywane przez Facebooka i YouTube, co da tej technologii obiecujące możliwości rozwoju – komentuje Sam Rosen z ABI Research.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
„Życie Warszawy” powraca! Nowy serwis informacyjny dla mieszkańców stolicy
Media
Dzieci w szponach reklamy. Zobacz, co warto wiedzieć
Media
Zrozumieć świat na nowo. „Rzecz o geopolityce” – nowy podcast „Rzeczpospolitej”
Media
Wyjątkowe podróże z „Rzeczpospolitą”. Nowy magazyn już na rynku
Materiał Promocyjny
Obiekt z apartamentami inwestycyjnymi dla tych, którzy szukają solidnych fundamentów
Media
Zmiany w zarządzie i radzie nadzorczej e-Kiosku