Reklama

Wirtualna rzeczywistość wniknie do prawdziwej

Najbliższe lata nasycą rynek mobilnymi urządzeniami przenoszącymi nas w wirtualną rzeczywistość (VR). W 2020 r. globalnie sprzeda się ich już 50 mln.

Publikacja: 09.03.2016 21:00

Wirtualna rzeczywistość wniknie do prawdziwej

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Tak prognozuje firma ABI Research, zakładając, że liczba sprzedanych urządzeń VR będzie do 2020 r. rosła średnio o 84,5 proc. rocznie. Szlak dla nowej technologii przecierały tanie Cardboksy Google, których od 2014 r. sprzedano 5 mln.

– Ekosystem wirtualnej rzeczywistości to dziś gry, ale także rozwiązania z zakresu edukacji. Wideo 360 stopni będzie teraz doinwestowywane przez Facebooka i YouTube, co da tej technologii obiecujące możliwości rozwoju – komentuje Sam Rosen z ABI Research.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama