Reklama

Telewizor musi być duży i z dostępem do internetu

Polacy kupują coraz większe urządzenia – co dziesiąte ma już ekran z przekątną ponad 60 cali – i z opcją smart. Sprzedaż telewizorów ma w tym roku urosnąć o 7 proc., sięgając 6 mld zł.

Aktualizacja: 14.05.2017 22:38 Publikacja: 14.05.2017 20:54

Wzrost zamożności Polaków, a w ślad za nim większe oczekiwania odnośnie do sprzętu elektronicznego doskonale widać po tym, jakie telewizory kupują najczęściej. Jeszcze pięć lat temu kluczowa była kategoria odbiorników z ekranami o przekątnych 32 cale – stanowiły ponad 26 proc. sprzedaży.

Obecnie ich udział spadł już do 14,5 proc. wartości rynku, a popyt zdecydowanie przesunął się w stronę telewizorów ze znacznie większymi ekranami.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Media lokalne są nie do przecenienia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
II edycja Kongresu Mazowieckich Mediów Lokalnych
Media
Wolność prasy zagrożona? Pentagon zmienia politykę, dziennikarze protestują
Media
Duży atak hakerski na użytkowników platformy Discord. Mogły wyciec dane 70 tys. osób
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
Analityk dołożył swoje 10 groszy do Cyfrowego Polsatu. Kurs mocno w górę
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama