Wirtualna Polska: ciąży kanał telewizyjny i bartery

W I kwartale Wirtualna Polska Holding pokazała zyski nieco gorsze od oczekiwań analityków. Ciąży jej naziemny kanał telewizyjny i przesunięcia w rozliczeniu barterów.

Publikacja: 16.05.2017 08:03

Wirtualna Polska: ciąży kanał telewizyjny i bartery

Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek

Przychody WPH w I kwartale sięgnęły 103,5 mln zł i były o 17,1 proc. wyższe niż rok wcześniej, wynik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem, oprocentowaniem i amortyzacją – red.) sięgała 20,8 mln zł i była o 14,6 proc. niższa niż rok wcześniej, wynik operacyjny wynosił 8,7 mln zł i spadł rok do roku o 40,3 proc., a wynik netto sięgał 1,6 mln zł (spadek r/r o 80,3 proc.). Analitycy w konsensusie PAP spodziewali się 100 mln zł przychodów, 22,2 mln zł EBITDA, 10,7 mln zł wyniku operacyjnego oraz 5,9 mln zł zysku netto. Zgodnie z przewidywaniami analityków na wynikach zaciążył naziemny kanał telewizyjny Wirtualnej.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie