Reklama

Co zrobią mediowi giganci w obliczu brexitu

Europejski sektor medialny i bankowy łączyła do tej pory jedna bardzo ważna rzecz – kwatera główna. Była nią oczywiście Wielka Brytania. Czy skoro brexit przyczynia się coraz bardziej do exodusu finansowego, podobno sytuacja wystąpi w sektorze mediów?

Aktualizacja: 08.08.2017 15:32 Publikacja: 08.08.2017 15:03

Co zrobią mediowi giganci w obliczu brexitu

Foto: 123RF

Korporacje takie jak Discovery, szwedzki Modern Times Group AB czy Time Warner korzystały do tej pory z Wysp jako huba, z którego swój sygnał wysyłały na całą Europę. Teraz stoją przed ważną decyzją – zostać czy zmienić kwaterę główną? Wybór dodatkowo utrudniają opóźnienia w negocjacji reguł wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii. To sprawia, że każda podjęta przez nich obecnie decyzja, zostanie podjęta w warunkach niepewności. Nieznany jest wpływ brexitu na ich biznes.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama