Reklama
Rozwiń
Reklama

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Bezpłatna strzelanka survivalowa "Fortnite Battle Royale" została pobrana ponad 20 mln razy - podało Epic Games. Równocześnie podobny próg przekroczyła sprzedaż "PlayerUnknown's Battlegrounds" Bluehole.

Publikacja: 08.11.2017 16:52

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Foto: materiały prasowe

Obie gry opierają się na formule określanej jako "battle royale" lub "igrzyska śmierci", w ramach której 100 sterowanych przez graczy postaci trafia do kurczącego się obszaru, w którego obrębie gromadzą sprzęt, broń i pojazdy, poszukują kryjówek i zakładają pułapki, by wyeliminować wszystkich konkurentów.

Gatunek strzelanek survivalowych uzyskał aktualną popularność za sprawą "PlayerUnknown's Battlegrounds" projektu Brendana Greene'a, uznawanego za ojca gier tego typu. Finalna wersja gry dostępnej na PC w ramach płatnego wczesnego dostępu ma się ukazać przed końcem roku. Wcześniej 12 grudnia "PUBG" trafi również na konsole Xbox One w ramach programu Xbox Game Preview.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama