Reklama
Rozwiń

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Bezpłatna strzelanka survivalowa "Fortnite Battle Royale" została pobrana ponad 20 mln razy - podało Epic Games. Równocześnie podobny próg przekroczyła sprzedaż "PlayerUnknown's Battlegrounds" Bluehole.

Publikacja: 08.11.2017 16:52

Po 20 mln sprzedanych i pobranych kopii "PUBG" i "FBR"

Foto: materiały prasowe

Obie gry opierają się na formule określanej jako "battle royale" lub "igrzyska śmierci", w ramach której 100 sterowanych przez graczy postaci trafia do kurczącego się obszaru, w którego obrębie gromadzą sprzęt, broń i pojazdy, poszukują kryjówek i zakładają pułapki, by wyeliminować wszystkich konkurentów.

Gatunek strzelanek survivalowych uzyskał aktualną popularność za sprawą "PlayerUnknown's Battlegrounds" projektu Brendana Greene'a, uznawanego za ojca gier tego typu. Finalna wersja gry dostępnej na PC w ramach płatnego wczesnego dostępu ma się ukazać przed końcem roku. Wcześniej 12 grudnia "PUBG" trafi również na konsole Xbox One w ramach programu Xbox Game Preview.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji