Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora ze spadkiem przychodów, ale wzrostem EBITDA

Przychody mediowej spółki w III kwartale wyniosły 251,4 mln zł i były niższe rok do roku o 8 proc., m.in. z uwagi na spadki w sektorze reklamowym i poligraficznym. Rósł za to segment kinowy.

Aktualizacja: 10.11.2017 09:51 Publikacja: 10.11.2017 09:09

Agora ze spadkiem przychodów, ale wzrostem EBITDA

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Analitycy w konsensusie PAP spodziewali się nieco wyższych przychodów – na poziomie 256,5 mln zł. EBITDA (zysk przed opodatkowaniem i amortyzacją) Agory wynosiła w III kw. 15,5 mln zł i była o 4 proc. wyższa niż rok wcześniej oraz o 8 proc. wyższa niż spodziewali się analitycy. Wynik operacyjny spółki był ujemny i zmniejszył się do 9,1 mln zł (analitycy obstawiali – 10 mln zł), a wynik netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej wynosił - 2,2 mln zł (przy konsensusie na poziomie -1,7 mln zł).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama