Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.12.2017 06:52 Publikacja: 06.12.2017 21:00
Foto: Bloomberg
Globalnie z największej platformy z internetowym wideo na świecie korzysta już 109 mln użytkowników. W rzeczywistości jest ich zapewne więcej, bo profili pozakładanych na kontach (np. dla poszczególnych członków rodzin) jest już 250 mln. Jaka część tych osób mieszka w Europie, Netflix nie podaje. Jak ujawniono na konferencji Netfliksa w Berlinie, Europejczycy najchętniej oglądają jednak seriale i filmy dostępne na platformie na telewizorze z dostępem do internetu. Dotyczy to aż 60 proc. materiałów, trzykrotnie więcej niż na smartfonach. – To zgodne z trendami w innych regionach – mówi Greg Peter, szef produktu w Netfliksie. Pytany, jak bardzo telewizory zdominują korzystanie z platformy, nie chce przesądzać. Widać jednak, że Netflix coraz większy nacisk kładzie na rozwiązania technologiczne, które można docenić, dopiero oglądając filmy na dużym ekranie. Ma tysiąc godzin programów w superrozdzielczości 4K, której na ekranie smartfona raczej się nie doceni, ok. 50 produkcji w jakości obrazu HDR oraz kilka z systemem dźwięku obiektowego Dolby Atmos.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas