Reklama
Rozwiń
Reklama

Sam wybierzesz zakończenie filmu

Aż 60 proc. materiałów w Netliksie w Europie przypada na seriale i filmy oglądane na telewizorze. Serwis coraz bardziej staje się konkurencją dla tradycyjnej telewizji.

Aktualizacja: 07.12.2017 06:52 Publikacja: 06.12.2017 21:00

Sam wybierzesz zakończenie filmu

Foto: Bloomberg

Globalnie z największej platformy z internetowym wideo na świecie korzysta już 109 mln użytkowników. W rzeczywistości jest ich zapewne więcej, bo profili pozakładanych na kontach (np. dla poszczególnych członków rodzin) jest już 250 mln. Jaka część tych osób mieszka w Europie, Netflix nie podaje. Jak ujawniono na konferencji Netfliksa w Berlinie, Europejczycy najchętniej oglądają jednak seriale i filmy dostępne na platformie na telewizorze z dostępem do internetu. Dotyczy to aż 60 proc. materiałów, trzykrotnie więcej niż na smartfonach. – To zgodne z trendami w innych regionach – mówi Greg Peter, szef produktu w Netfliksie. Pytany, jak bardzo telewizory zdominują korzystanie z platformy, nie chce przesądzać. Widać jednak, że Netflix coraz większy nacisk kładzie na rozwiązania technologiczne, które można docenić, dopiero oglądając filmy na dużym ekranie. Ma tysiąc godzin programów w superrozdzielczości 4K, której na ekranie smartfona raczej się nie doceni, ok. 50 produkcji w jakości obrazu HDR oraz kilka z systemem dźwięku obiektowego Dolby Atmos.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama