Reklama
Rozwiń
Reklama

Kino Polska TV będzie jedynym właściciel Zoom TV

Grupa skupi brakujące udziały w naziemnym kanale od jego drugiego udziałowca - Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. Zapłaci za to 10 mln zł.

Aktualizacja: 14.12.2017 13:06 Publikacja: 14.12.2017 12:35

Kino Polska TV będzie jedynym właściciel Zoom TV

Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik

Do transakcji dojdzie 23 stycznia. – Kino Polska TV kupi od za 10 mln zł 236 udziałów spółki Cable Television Networks & Partners – nadawcy naziemnego kanału telewizyjnego Zoom TV – stanowiących 30 proc. w kapitale zakładowym. Dzięki temu Kino Polska TV SA będzie właścicielem 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym Cable Television Networks & Partners i stanie się jedynym właścicielem Zoom TV – podaje spółka.

„Odczuwamy żal z powodu rozstania z PIKE, naszym wieloletnim partnerem, z którym w stosunkowo krótkim czasie udało nam się wypracować tak wiele wartościowych synergii, zwłaszcza na obszarze dystrybucji i produkcji unikalnych treści” – zaznacza w komunikacie Bogusław Kisielewski, prezes Kina Polska TV.
 Jak jednak dodaje, mając na uwadze plany rozwoju międzynarodowego grupy w ciągu następnych trzech–pięciu lat, jest to najlepszy moment na nabycie pozostałych udziałów w CNT&P.
 – Pełna kontrola nad Zoom TV da nam elastyczność w budowaniu synergii z pozostałymi produktami międzynarodowymi grupy, przede wszystkim paczką „Polish Pack” dystrybuowaną już obecnie na terenie Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych – komentuje. Nadawca podaje, że chce, by Zoom TV stała się marką międzynarodową, kierowaną poza granicami Polski do Polonii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama